HASTA HİZMETLERİMİZ

Hasta Anketleri

Hastanemizde ayakta ve yatarak tedavi gören hastalarımıza uygulanan anketlerin sonuçları, “koşulsuz hasta ve yaknlarının memnuniyetini” sağlamak adına çalışmalarımıza yön vermektedir.

Hasta Karşılama

Hasta ve yakınları hastaneye giriş yaptığı anda hasta danışmanları tarafından yönlendirilirler. Ayakta tedavi ünitelerimizde hizmet alacak hastalarımızın zaman kaybını önlemek için randevu sekreterlik servisimiz 24 saat hizmet vermektedir.

İbadethane İmkanı

Hastanemizde hasta ve yakınları için dini vecibelerini yerine getirebilecekleri mescidimiz bulunmaktadır.

Güvenlik

Sizlerin güvenliği sağlamak için Delta Hospital bina içinde 24 saat görev başında olan güvenlik görevlileri bulundurmaktadır.Sizlerin güvenliği bizim için önemlidir.

Otopark

Hastanemizde sizlerin otopark ihtiyacınızı karşılayabilecek otoparkımız bulunmaktadır.

Otopark görevlimiz , araç park etme ve geri getirme işlemlerininiz için sizlere yardımcı olacaktır.

  • Yatan hastalarımız için hastanemizde yattığı süre içinde; 24 saat boyunca, 1 refakatçisi için ücretsiz otopark hizmetimizden yararlanma olanağı sağlanmaktadır. .

  • Otopark görevlilerimize ulaşmak için danışmadan sizlere yardımcı olunacaktır..

  • "Acil Servis Girişi", ambulans hizmetleri ve hasta transferine ayrılmıştır. Bu bölgeye araç park etmediğiniz için teşekkür ederiz.

Bebek Eğitim Hemşiresi Hizmetleri

Hastanemizde kaldığınız sürece bebeğinizin bakım ve takip işlemleri özel eğitimli Bebek hemşireleri tarafından yerine getirilir. Yattığınız süre boyunca ve ayrıca taburculuk esnasında Bebek Hemşiremiz tarafından emzirme eğitimi ve diğer gerekli bilgiler verilmektedir.Bebeğinizin ilk muayenesi, doğduğu an, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı tarafından yapılır.

Danışma
Hastane hizmetleri ile ilgili her türlü bilgi ve yönlendirme için Danışma bölümündeki görevlilerimiz size yardımcı olacaktır.

Elektrikli Aletler

Teknik sorunlara neden olabileceği için odanızda su ısıtıcısı vb. gibi elektrikli ev aletlerinin kullanılmaması önemle rica olunur.

Faks, Mesaj ve Posta

Adınıza dışarıdan gelen faks, mesaj, e-mail ya da posta için halkla ilişkiler size yardımcı olacaktır. Dikkatinize gelen faks, mesaj, e-mail ya da postalar görevlimiz tarafından size iletilecektir.

Halkla İlişkiler

Hastanemizde Halkla ilişkiler görevlisi sizi her gün ziyaret ederek öneri ve şikayetlerinizi değerlendiricek, isteklerinizin en kısa sürede karşılanmasına yardımcı olacaktır. İhtiyaç duyduğunuz her an Halkla İlişkiler birimine ulaşabilirsiniz.

Hemşirelik Hizmetleri

Yatış işleminiz yapıldıktan sonra ilgili servise çıkarıldığınızda, sizi servis sorumlu hemşiresi karşılar ve oda hakkında bilmeniz gereken tüm bilgileri size aktarır. Hemşirelik hizmetleriyle ilgili servisin sorumlu hemşiresiyle iletişim kurabilir ve yardım alabilirsiniz.. Ayrıca oda içindeki hemşire çağrı sistemi hemşirelerinizin en kısa sürede size ulaşmasını sağlayacaktır. Lütfen hemşirenize danışmadan hastanıza müdahale etmeyiniz. Sabah ve akşam nöbet değişimlerinde nöbetçi hemşireniz odanızı ziyaret ederek nöbeti teslim alır.

Isıtma

Oda içi ısıtma işlemi merkezi sistem doğalgaz ile yapılmaktadır.

Kafeterya

Kafeteryamız sizin ve misafirleriniz için hizmetinizdedir.Kafeteryamızdan t elefon ile oda servisi de isteyebilirsiniz. Oda servisi, gündüz 08.00 ile gece 12.00 saatleri arasında hizmetinizdedir. Oda servisi için kafeteryayı dahili telefonundan aramanız yeterli olacaktır.

Kat ve Oda Temizliği

Hastanemizde sizlerin konforu ve sağlığı için kat görevlilerimiz odanızı ve çevresini temiz tutmak amacıyla çalışmaktadırlar.

Refakatçiniz

Odanızda refakatçiniz olarak tek kişiyi konuk etmek üzere gerekli düzenlemeler oluşturulmuştur. Refakatçinizin konaklaması ile sabah, , akşam yemekleri hastane ücretine dahildir.

Sigara

İlgili kanun gereği, hasta odası dahil, hastane genelinde sigara içilmesi kesinlikle yasaktır.

Taksi

İstekte bulunduğunuz taktirde santral ya da resepsiyondaki Danışmadaki görevlilerimiz taksi temini konusunda size yardımcı olacaklardır.

Teknik Servis

Rahatınızı eksiksiz sağlamak ve muhtemel arızalara karşı hazırlıklı olmak amacı ile Teknik Servisimiz 24 saat hizmetinizdedir. Odanızda teknik bir arıza ile karşılaştığınızda lütfen servis hemşirenize bildiriniz.

Televizyon

Odanızdaki TV uzaktan kumandalıdır. TV seyrederken katta bulunan diğer hastaları rahatsız etmemek için lütfen ses tonuna yüksekliğine dikkat ediniz.

Vizitler

Doktor viziti, son durumunuzu görmek ve tedavinizi planlamak amacı ile gerçekleştirilir. Doktorunuz bu vizit ile, tedavi dosyanızı yeniden düzenleyecek ya da sizi taburcu edecektir.

Yemekhane Hizmetleri

Kahvaltı, yemek servisleri, mutfak görevlileri tarafından yapılır. Yemeğiniz bittikten sonra boş tepsiniz servis görevlimiz tarafından alınacaktır. Tüm menüler diyetisyen kontrolünde hazırlankatadır.Sağlığınız ve hastane kuralları açısından dışarıdan yemek kabul etmeyiniz.

Ziyaretler

Ziyaret saatlerimiz 09:00-22.00 arasındadır. Lütfen küçük çocukları ziyaretçi olarak kabul etmeyiniz. Odanızda aynı anda çok sayıda ziyaretçi bulunmamasına gayret ediniz. Ziyaret süresini kısa tutunuz. Ziyaretlerin belirtilen saatler içinde yapılmasını, bu saatler dışına çıkılmamasını sağlayınız. Ziyaretler ile ilgili isteklerimiz, hizmetin aksamadan yürütülmesini sağlamak kadar, sağlığınızı tehdit edici faktörleri ortadan kaldırmak için de gereklidir.